Continue

1. Informatii despre site

  • Site-ul web Restore.ro este administrat de Restore LTD cu sediul social in Sofia, Popova Shapka Nr. 74, Sector 4.
  • Numar de Inregistrare la Registrul Comertului Sofia: BG202656820.
  • Capital Social Subscris si varsat de 10 levai.
  • Site-ul comercializeaza produse doar pe teritoriul Romaniei.

2. Acceptarea conditiilor

Utilizarea site-ului Restore.ro, logarea cat si accesul la serviciile oferite reprezinta o acceptare din partea ta a termenilor si conditiilor de confidentialitate detaliate mai jos, cu toate consecintele care decurg din acceptarea acestora.

Utilizatorul va avea acces permanent la Termenii si Conditiile pentru utilizarea site-ului pentru a le putea consulta in orice moment.
In situatia in care nu esti de acord cu aceste conditii, iti solicitam sa nu utilizezi site-ul nostru de internet.
Restore.ro isi rezerva dreptul de a actualiza si/sau revizui Termenii si Conditiile in orice moment fara o notificare prealabila, tocmai de aceea, iti solicitam sa urmaresti in mod periodic eventualele modificari.

Prin acceptarea Termenilor si conditiilor din prezenta pagina iti exprimi acordul pentru a primi comunicari sau oferte in scop comercial din partea Restore LTD. Datele personale oferite vor fi procesate conform politicii de prelucrare a datelor personale ale Restore LTD. Te poti dezabona oricand de la primirea acestor mailuri accesand linkul de dezabonare din partea inferioara a mailurilor prmite sau marcand mailul ca si spam sau trimitand un mail catre office@restore.ro cu subiectul dezabonare.

3. Drepturile de autor

Informatiile publicate pe Restore.ro apartin site-ului, prin urmare, aceste informatii nu pot fi publicate, transmise, copiate prin orice metoda fara acordul scris acordat in prealabil al reprezentantului legal al societatii Restore LTD care administreaza site-ul. Nerespectarea acestor conditii se pedepseste conform legii in vigoare. Orice incalcare a drepturilor de autor poate fi sesizata pe adresa de mail office@restore.ro

4. Incheierea contractului

Odata cu inregistrarea unei comenzi pe site-ul Restore.ro, cumparatorul/clientul este de acord cu modalitatea de comunicare utilizata de societate Restore LTD - administrator site, respectiv prin telefon sau email.
Incheierea contractului are loc numai in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterii confirmarii automate de primire a acestei comenzi. Emiterea automata a confirmarii de primire a comenzii NU echivaleaza cu incheierea contractului intre vanzator si cumparator.
Dupa plasarea comenzii, pentru motive justificate, vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda consumatorului/cumparatorului, fara o notificare prealabila, iar acesta va primi inapoi banii incasati de societatea Restore LTD, in termen de 7 zile. Totodata, ne rezervam dreptul de a modifica cantitatea produselor din comanda, in functie de disponibilitatea acestora in stoc.

Ofertele si preturile afisate pe site-ul Restore.ro sunt valabile maxim 12 ore.

Livrarea produselor se poate face intr-un interval de 1 - 15 zile, din momentul in care s-au validat toate detaliile comenzii (modalitate de plata, termen de plata). Toate informatiile/modalitatile folosite pentru descrierea bunurilor pe site nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare, livrare, stocuri, preturi. Termenul de procesare a comenzii este de 48 de ore lucratoare.
Produsele sunt disponibile in limita stocului.

Pentru comenzi care depasesc 1500 lei, se poate solicita plata unui avans de minim 20% din valoarea comenzii, plata care se va efectua prin transfer bancar.

5. Limitare raspundere Restore.ro

Site-ul Restore.ro, precum si orice software utilizat in cadrul acestuia sunt furnizate in modalitarea in care se gasesc si atat cat sunt disponibile, fara nici un fel de garantii, exprese sau implicite, inclusiv, dar fara a se limita la, garantii implicite de comercializare, adaptarea la o anumita utilizare sau neincalcarea termenilor.
Nu ne asumam raspunderea pentru modificarea, suspendarea sau intreruperea site-ului Restore.ro, in totalitate sau partial.

6. Anulare comanda

Restore.ro (administrat de Restore LTD) si furnizorii sai nu isi asuma responsabilitatea pentru greselile de tiparire sau afisare referitor la preturile, caracteristicile sau imaginile produselor.

In cazul in care o comanda nu poate fi onorata din cauza unor astfel de erori, Restore.ro isi rezerva dreptul de a anula comanda respectiva fara o notificare prealabila.

Restore LTD face toate eforturile in a furniza informatii corecte despre pretul si caracteristicile produselor. Este posibil ca unele preturi sa fie eronate. In cazul inregistrarii unei comenzi cu un pret derizoriu, Restore LTD are dreptul sa anuleze comanda Cumparatorului.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti una fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele situatii, si nu numai:

  • preturile afisate pe site-ul Restore.ro sunt rezultatul unei erori materiale;
  • produsul/produsele comandata nu se mai afla pe stoc;
  • tranzactia nu a fost acceptata de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului;
  • datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe site sunt incomplete si/sau incorecte;

7. Garantii

Toate produsele sunt insotite de factura si certificat de garantie (producator sau vanzator). Pierderea certificatului de garantie sau a facturii duce la pierderea garantiei. Stergerea seriei (serial number S/N) partiala sau totala de pe produse duce la pierderea garantiei. Nu eliberam duplicate pentru certificatul de garantie.

Garantia este de doua tipuri:

a. obligatia legala a vanzatorului (garantie legala de conformitate)

si/sau

b. orice angajament asumat de vanzator sau producator (garantie comerciala) fata de consumator, fara solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a pretului platit de consumator, de reparare sau de inlocuire a produsului cumparat, daca acesta nu corespunde conditiilor enuntate in declaratiile referitoare la garantie sau in publicitatea aferenta. Termenul de garantie legala de conformitate este de 2 ani si se calculeaza de la data livrarii produsului, conform Legii 449/2003.

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garantie este de 12 luni pentru produsele de folosinta indelungata si intre 0-12 luni pentru restul. Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile.

8. Litigii

Eventualele litigii in legatura cu executarea contractului vor fi rezolvate intre vanzator si consumator/client pe cale amiabila, in caz contrar, parţile putându-se adresa instantei de judecata competente de la sediul comerciantului/vanzatorului Restore LTD., respectiv Judecatoria Sector 6 Bucuresti.

9. Protectia datelor

Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicaţiilor electronice, site-ul nostru administrat de Restore LTD, are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi despre tine, un membru al familiei tale ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este utilizarea lor in vederea facturarii produselor comandate.

Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator in scopul livrarii produselor si sunt comunicate numai de catre tine. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiezi de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a te adresa justitiei. Totodata, ai dreptul sa te opui prelucrarii datelor personale care te privesc si sa soliciti stergerea datelor. Daca unele din datele despre tine sunt incorecte, te rugam sa ne informezi cat mai curand posibil.

Pentru exercitarea acestor drepturi, puteti contacta in orice moment Responsabilul Restore.ro cu protectia datelor prin transmiterea solicitarii dvs prin oricare dintre urmatoarele modalitati:

  • prin e-mail la adresa: office@restore.ro

De asemenea, iti este recunoscut dreptul de a te adresa justitiei.

10. Acest site utilizeaza cookie-uri

Acest site foloseste cookie-uri. Prin acceptarea acestor termeni si conditii va exprimati acordul pentru folosirea cookie-urilor conform Regulamentului (UE) 2016/679. Poti consulta Politica de utilizare Cookie-uri aici.

Modalitati de plata:

  • numerar;
  • ordin de plata;
  • cu cardul online - Cardurile acceptate sunt VISA si MASTERCARD (inclusiv Maestro).

Modalitati de livrare:

  • Firma de curierat - Urgent Cargus;

Termen de livrare:

Termenele de livrare afisate pe site sunt orientative si se aplica doar in cazul comenzilor confirmate, daca nu s-a convenit alt termen impreuna cu clientul.

Despre platile prin myPOS

Sistemul de plata online este dezvoltat de catre iCard AD si presupune efectuarea platilor prin intermediul cardurilor intr-un mediu securizat. Platile online efectuate pe site-ul nostru beneficiaza de protocolul de securitate 3D Secure (Verified by Visa şi MasterCard Secure Cod).

3D Secure inseamna o noua abordare globala a autentificarii cumparatorilor si vanzatorilor in tranzactii sigure pe Internet. Aceasta masura de siguranta presupune redirectionarea utilizatorului in momentul efectuarii platii pe o pagina securizata unde inregistrarea fiecarui detinator de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzactie online. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV/CV2).

In vederea finalizarii tranzactiei in conditii optime va trebui sa furnizezi:

  • Numele posesorului de card
  • Codul cardului (cele 4 grupe de cifre mentionate pe fata cardului, fara spatii)
  • Data expirararii cardului
  • Codul CVV (ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura)

Tranzactiile se vor efectua in lei, indiferent de cardul tau, in conditiile agreate cu Banca emitenta a cardului tau. Pentru efectuarea tranzactiei pe site-ul nostru, nu se percepe niciun comision suplimentar. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele iCard AD. Site-ul nostru nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul tau.

In functie de disponibilitate produsele pot fi:

  • Nu exista cantitate disponibila - Produsul nu este disponibil in stocul din depozitul nostru si nici in stocul furnizorului.
  • Reduceri! - reprezinta recomandarea noastra pentru produsele cu cel mai bun raport calitate pret din produsele comercializate de noi din aceasta categorie.
  • Promo - produsul beneficiaza de reducere de pret, la aceste produse nu se mai ofera alte discount-uri.
  • Nou - produsul a fost adaugat pe site in ultimele 15 zile.
  • Refurbished - a aduce un produs vechi sau deteriorat – returnat anterior- producătorului – la o stare complet funcțională și un aspect îmbunătățit asemănător celui nou.

Retur produse

Pentru a returna produse te rugam sa urmezi pasii de mai jos:

  • 1. Citeste termenii si conditiile aflate mai jos in care se pot returna produsele
  • 2. Completeaza formularul de retur si astepta sa fii contactat de colegii nostri
  • 3. Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur te rugam sa trimiti produsele prin intermediul unei firme de curierat fara ramburs la adresa indicata de colegii nostri in raspuns.
  • 4. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri

Termeni si conditii

Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Iti recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat;

Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii Restore.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului. Restore.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care Restore.ro nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta). Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale.

Exceptii:

Exceptiile privind dreptul de retur (nu se accepta returul lor) sunt enumerate exemplificativ, fara a ne limita la urmatoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):

1. Licente software (din aceasta categorie fac parte si produsele ce detin sisteme preinstalate)

2. Extensii de garantii etc.

3. Casti intraauriculare

DE RETINUT!

Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura.

Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la firmă de curierat in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Modificarea datelor de facturare de pe persoana fizica pe persoana juridica se poate solicita in termen de maxim 48 h de la intrarea in posesie a produselor. Termenul de solutionare este de pana la 30 zile lucratoare. Se pot modifica doar facturile care au chitanta eliberata de catre firma de curierat pe persoana juridica. Facturile eliberate la sediu nu se modifica

Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri, trebuie returnate si acestea. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.

Deoarece nu se poate stabili cu exactitate valoarea diminuarii contravalorii urmatoarelor produse acumulatori, baterii, incarcatoare, cartuse imprimanta, folii de protectie, etc., acestea se pot returna doar sigilate.

Nu se va accepta returul produselor care au conturi/parole active setate de catre client.

Pentru orice sesizari si reclamatii va rugam trimitеti un mail catre - office@restore.ro

Service & Garantii

GARANTIA PRODUSELOR

Produsele comercializate de magazinul online - Restore.ro provin de la furnizori, distribuitori oficiali sau direct de la producători. Dacă sunt de la producători oficiali, aceștia pot beneficia de o garanție națională menținută de punctele de service autorizate ale partenerilor sau producătorilor Restore.ro..

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garantie este de 12 luni pentru produsele de folosinta indelungata si intre 0-12 luni pentru restul. Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile.

In cazul certificatelor de garantie emise de producator / importator, produsele beneficiaza de garantie in retelele de service ale acestora, in centrele mentionate explicit in certificate; produsul reclamat defect poate fi prezentat direct la cel mai apropiat centru de service prevazut in certificat. Aceasta unitate de service va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei;
Conditiile de acordare a garantiilor, in acest caz, pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale acestora, la nivel national. Totodata, Restore LTD raspunde privind garantia legala de conformitate, in calitate de vanzator conform prevederilor legale. In cazul in care durata medie de utilizare a unui produs este mai mica de 2 ani, garantia de conformitate se reduce la acea perioada.

Termenii si conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legale: ordonanta Guvernului nr. 21 / 1992 privind protectia consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora. Perioada de garantie este mentionata in certificatul emis de producator / importator / vanzator si incepe sa curga de la data inscrisa in factura de achizitie; de asemenea aceasta perioada este confirmata si de certificatul de garantie aferent facturii fiscale emis de Restore.ro.

Durata termenului de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care s-a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate sau s-a predat produsul persoanei desemnate de catre acesta pana la data aducerii produsului in stare normala de utilizare, respectiv data notificarii in scris in vederea ridicarii produsului sau predarii efective a produsului catre consumator.

Produsele de folosinta indelungata (acele produse complexe, construite din piese si subansambluri, proiectat si construit pentru a putea fi utilizat pe durata medie de utilizare si asupra caruia se pot efectua reparatii sau activitati de intretinere) defectate in termenul de garantie legala de conformitate, atunci cand nu pot fi reparate sau atunci cand durata cumulata de nefunctionare din cauza deficientelor aparute in termenul de garantie legala de conformitate depaseste 10% din durata acestui termen, la cererea consumatorului, vor fi inlocuite de vanzator sau acesta va restitui contravaloarea produsului respectiv. Drepturile conferite in baza garantiei comerciale sunt in conformitate cu prevederile legale. Aceste drepturi legale nu sunt afectate prin garantia oferita.

Operatiunile efectuate de service in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate; aceste documente devin parte integranta a certificatului de garantie.

Termenul maxim de solutionare este de 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. Dupa aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la Service sau puteti solicita expedierea acestuia prin curier.

Reparatiile in perioada post garantie pot dura intre 10 - 90 zile. Clientul trebuie sa isi dea acordul in scris, fara echivoc, in termen de 48h de la comunicarea costului de reparatie.

Aducerea la conformitate se poate efectua prin:

  • depanarea / reparatia produsului;
  • inlocuirea partiala sau integrala a produsului;
  • inlocuirea cu produse cu perfomante cel putin similare / egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau inlocuit cu acelasi model;
  • returnarea contravalorii produsului in situatia in care reparatia sau inlocuirea nu sunt posibile;

Responsabilitatile clientului

Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:

  • s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat;
  • numarul de serie al produsului (S/N - "serial number", IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
  • sigiliile pentru garantie au fost rupte sau schimbate;
  • produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, rugina sau prezinta urme utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, setari si instalari incorecte, virusari, rescrieri de BIOS, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, etc;
  • incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / masurilor de securitate uitate sau pierdute.

PROCEDURA TRIMITERII PRODUSELOR IN GARANTIE

Produsele aduse sau expediate in atentia departamentul de service trebuiesc sa fie complete, sa contina toate accesoriile (recomandam sa fie aduse / expediate in ambalajul original sau un ambalaj adecvat) si insotite de o copie a facturii fiscale de achizitie, a certificatului de garantie original al producatorului / importatorului, precum si o copie a certificatului de garantie emis de Restore.ro care insoteste factura sau este transmis online, via email, clientului.
Produsele care necesita acordarea garantiei pot fi expediate la adresa: Bulevardul Iuliu Maniu, nr. 7, corp A, parter, sector 6, Bucuresti.

MENTIUNI IMPORTANTE

  • Pierderea certificatului de garantie, precum si deteriorarea, stergerea sau pierderea etichetei care contine datele de identificare ale produsului (S/N, IMEI etc.) pot duce la pierderea garantiei. In cazul in care nu ai primit alaturat facturii sau pe email certificatul de garantie aferent acesteia emis de Restore.ro il poti solicita oricând la adresa: https://restore.ro/contact-us. Pentru a va retrimite certificatul de garantie este necesar sa ne comunicati: numar factura, titular, adresa de mail.

In cazul foliilor de protectie pentru telefon (indiferent de materialul din care sunt confectionate) garantia se acorda doar daca produsul a fost montat intr-o unitate GSM autorizata.

Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse / pierdute in timpul operatiunilor de service. Va recomandam realizarea de back-up periodic.

Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 6 luni de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate (conform dispozitiilor Codului Civil).

ATENTIE!

Produsele se trimit in service doar daca ati completat formularul de mai jos.
Garantia produselor nu este transmisibila. Restore LTD are obligatie contractuala doar fata de titularul facturii de achizitie.

Reclamatii

Acordam atentie parerii si intrebarilor tale si incercam sa fim cat mai rapizi in ceea ce priveste procesarea solicitarilor pe care le primim.

Dacă aveți o problemă cu comanda, cu produsul, cu documentele (garanție, factură etc.), ne puteți scrie aici sau prin e-mail: office@restore.ro

Termenul maxim de raspuns a unei reclamatii este de 72 de ore. Sesizarile se pot depune DOAR ONLINE.

CUM COMAND?

Comenzile ONLINE au PRIORITATE si garanteaza preluarea corecta a datelor de facturare si livrare.

I. Online

Pentru a comanda online trebuie sa iti creezi un cont pe site-ul Restore.ro daca nu ai deja unul.

Pasul 1

Dupa ce ai ales produsul pe care il doresti apasa pe butonul "Adauga in cos". Produsul va fi adaugat in cosul tau de cumparaturi.

Pasul 2

Pentru a vedea ce produse ai selectat apasa butonul "Cos".

Pasul 3

 Dupa ce ai adaugat toate produsele pe care vrei sa le cumperi apasa butonul "Cos", iar apoi daca vrei sa finalizezi comanda apasa "PLASATI COMANDA".

Pasul 4

 

In noua pagina care se va incarca iti va aparea optiunea "CONFIRM COMANDA". Apasa acest buton si comanda ta gata.

  • daca nu te-ai logat inainte de a incepe cumparaturile ti se va deschide o noua ferestra in care trebuie sa introduci adresa de e-mail si parola;
  • daca esti deja logat trebuie doar sa introduci datele de contact care vor fi folosite pentru a lua legatura cu tine si pentru a-ti fi livrate produsele ulterior.

II. Prin e-mail

Poti comanda produsele preferate si completa formularul de contact de pe site: https://restore.ro/contact-us

CUM PLATESC?

1. Numerar (la birou de curierat sau la livrare)

  • Se platesc produsele in momentul ridicarii de la sediu sau curierului nostru (in cazul produselor livrate in municipiul Bucuresti). Produsele livrate in Bucuresti se pot plati doar numerar (nu se poate plati cu cardul).
  • Se platesc produsele curierului care livreaza impreuna cu taxele de livrare incluse in valoarea facturii.

2. Ramburs

3. Plata prin Card

Online pe site-ul Restore.ro

  • Se pot efectua plati online cu cardul (personal sau al firmei);
  • Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA si MASTERCARD;
  • Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzactii;

 

Pentru finalizarea oricarei tranzactii trebuie furnizat:

  • codul cardului (toate cifrele de pe fata cardului, fara spatii);
  • data de expirare;
  • ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura ta.

OPTIUNI DE EXPEDIERE

Produsele comercializate de catre seller sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.

Toate produsele sunt livrate în ambalajul original al producătorului sau în ambalajul nostru de marcă.

Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.

Livrare gratuită în țară pentru comenzi de peste 499 lei., În termen de 4 kg si în cadrul firmelor de curierat.

*IMPORTANT!

Livrarea produselor se face pana in fata imobilului casa / bloc. Clientul are obligatia de a se asigura ca, la data livrarii, exista persoane desemnate pentru a primi produsele.

 

 

 

2. Acceptarea conditiilor

Utilizarea site-ului Restore.ro, logarea cat si accesul la serviciile oferite reprezinta o acceptare din partea ta a termenilor si conditiilor de confidentialitate detaliate mai jos, cu toate consecintele care decurg din acceptarea acestora.

Utilizatorul va avea acces permanent la Termenii si Conditiile pentru utilizarea site-ului pentru a le putea consulta in orice moment.
In situatia in care nu esti de acord cu aceste conditii, iti solicitam sa nu utilizezi site-ul nostru de internet.
Restore.ro isi rezerva dreptul de a actualiza si/sau revizui Termenii si Conditiile in orice moment fara o notificare prealabila, tocmai de aceea, iti solicitam sa urmaresti in mod periodic eventualele modificari.

Prin acceptarea Termenilor si conditiilor din prezenta pagina iti exprimi acordul pentru a primi comunicari sau oferte in scop comercial din partea Restore LTD. Datele personale oferite vor fi procesate conform politicii de prelucrare a datelor personale ale Restore LTD. Te poti dezabona oricand de la primirea acestor mailuri accesand linkul de dezabonare din partea inferioara a mailurilor prmite sau marcand mailul ca si spam sau trimitand un mail catre office@restore.ro cu subiectul dezabonare.

3. Drepturile de autor

Informatiile publicate pe Restore.ro apartin site-ului, prin urmare, aceste informatii nu pot fi publicate, transmise, copiate prin orice metoda fara acordul scris acordat in prealabil al reprezentantului legal al societatii Restore LTD care administreaza site-ul. Nerespectarea acestor conditii se pedepseste conform legii in vigoare. Orice incalcare a drepturilor de autor poate fi sesizata pe adresa de mail office@restore.ro

4. Incheierea contractului

Odata cu inregistrarea unei comenzi pe site-ul Restore.ro, cumparatorul/clientul este de acord cu modalitatea de comunicare utilizata de societate Restore LTD - administrator site, respectiv prin telefon sau email.
Incheierea contractului are loc numai in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterii confirmarii automate de primire a acestei comenzi. Emiterea automata a confirmarii de primire a comenzii NU echivaleaza cu incheierea contractului intre vanzator si cumparator.
Dupa plasarea comenzii, pentru motive justificate, vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda consumatorului/cumparatorului, fara o notificare prealabila, iar acesta va primi inapoi banii incasati de societatea Restore LTD, in termen de 7 zile. Totodata, ne rezervam dreptul de a modifica cantitatea produselor din comanda, in functie de disponibilitatea acestora in stoc.

Ofertele si preturile afisate pe site-ul Restore.ro sunt valabile maxim 12 ore.

Livrarea produselor se poate face intr-un interval de 1 - 15 zile, din momentul in care s-au validat toate detaliile comenzii (modalitate de plata, termen de plata). Toate informatiile/modalitatile folosite pentru descrierea bunurilor pe site nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare, livrare, stocuri, preturi. Termenul de procesare a comenzii este de 48 de ore lucratoare.
Produsele sunt disponibile in limita stocului.

Pentru comenzi care depasesc 1500 lei, se poate solicita plata unui avans de minim 20% din valoarea comenzii, plata care se va efectua prin transfer bancar.

5. Limitare raspundere Restore.ro

Site-ul Restore.ro, precum si orice software utilizat in cadrul acestuia sunt furnizate in modalitarea in care se gasesc si atat cat sunt disponibile, fara nici un fel de garantii, exprese sau implicite, inclusiv, dar fara a se limita la, garantii implicite de comercializare, adaptarea la o anumita utilizare sau neincalcarea termenilor.
Nu ne asumam raspunderea pentru modificarea, suspendarea sau intreruperea site-ului Restore.ro, in totalitate sau partial.

6. Anulare comanda

Restore.ro (administrat de Restore LTD) si furnizorii sai nu isi asuma responsabilitatea pentru greselile de tiparire sau afisare referitor la preturile, caracteristicile sau imaginile produselor.

In cazul in care o comanda nu poate fi onorata din cauza unor astfel de erori, Restore.ro isi rezerva dreptul de a anula comanda respectiva fara o notificare prealabila.

Restore LTD face toate eforturile in a furniza informatii corecte despre pretul si caracteristicile produselor. Este posibil ca unele preturi sa fie eronate. In cazul inregistrarii unei comenzi cu un pret derizoriu, Restore LTD are dreptul sa anuleze comanda Cumparatorului.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti una fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele situatii, si nu numai:

  • preturile afisate pe site-ul Restore.ro sunt rezultatul unei erori materiale;
  • produsul/produsele comandata nu se mai afla pe stoc;
  • tranzactia nu a fost acceptata de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului;
  • datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe site sunt incomplete si/sau incorecte;

7. Garantii

Toate produsele sunt insotite de factura si certificat de garantie (producator sau vanzator). Pierderea certificatului de garantie sau a facturii duce la pierderea garantiei. Stergerea seriei (serial number S/N) partiala sau totala de pe produse duce la pierderea garantiei. Nu eliberam duplicate pentru certificatul de garantie.

Garantia este de doua tipuri:

a. obligatia legala a vanzatorului (garantie legala de conformitate)

si/sau

b. orice angajament asumat de vanzator sau producator (garantie comerciala) fata de consumator, fara solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a pretului platit de consumator, de reparare sau de inlocuire a produsului cumparat, daca acesta nu corespunde conditiilor enuntate in declaratiile referitoare la garantie sau in publicitatea aferenta. Termenul de garantie legala de conformitate este de 2 ani si se calculeaza de la data livrarii produsului, conform Legii 449/2003.

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garantie este de 12 luni pentru produsele de folosinta indelungata si intre 0-12 luni pentru restul. Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile.

8. Litigii

Eventualele litigii in legatura cu executarea contractului vor fi rezolvate intre vanzator si consumator/client pe cale amiabila, in caz contrar, parţile putându-se adresa instantei de judecata competente de la sediul comerciantului/vanzatorului Restore LTD., respectiv Judecatoria Sector 6 Bucuresti.

9. Protectia datelor

Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicaţiilor electronice, site-ul nostru administrat de Restore LTD, are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi despre tine, un membru al familiei tale ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este utilizarea lor in vederea facturarii produselor comandate.

Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator in scopul livrarii produselor si sunt comunicate numai de catre tine. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiezi de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a te adresa justitiei. Totodata, ai dreptul sa te opui prelucrarii datelor personale care te privesc si sa soliciti stergerea datelor. Daca unele din datele despre tine sunt incorecte, te rugam sa ne informezi cat mai curand posibil.

Pentru exercitarea acestor drepturi, puteti contacta in orice moment Responsabilul Restore.ro cu protectia datelor prin transmiterea solicitarii dvs prin oricare dintre urmatoarele modalitati:

  • prin e-mail la adresa: office@restore.ro

De asemenea, iti este recunoscut dreptul de a te adresa justitiei.

10. Acest site utilizeaza cookie-uri

Acest site foloseste cookie-uri. Prin acceptarea acestor termeni si conditii va exprimati acordul pentru folosirea cookie-urilor conform Regulamentului (UE) 2016/679. Poti consulta Politica de utilizare Cookie-uri aici.

Modalitati de plata:

  • numerar;
  • ordin de plata;
  • cu cardul online - Cardurile acceptate sunt VISA si MASTERCARD (inclusiv Maestro).

Modalitati de livrare:

  • Firma de curierat - Urgent Cargus;

Termen de livrare:

Termenele de livrare afisate pe site sunt orientative si se aplica doar in cazul comenzilor confirmate, daca nu s-a convenit alt termen impreuna cu clientul.

Despre platile prin myPOS

Sistemul de plata online este dezvoltat de catre iCard AD si presupune efectuarea platilor prin intermediul cardurilor intr-un mediu securizat. Platile online efectuate pe site-ul nostru beneficiaza de protocolul de securitate 3D Secure (Verified by Visa şi MasterCard Secure Cod).

3D Secure inseamna o noua abordare globala a autentificarii cumparatorilor si vanzatorilor in tranzactii sigure pe Internet. Aceasta masura de siguranta presupune redirectionarea utilizatorului in momentul efectuarii platii pe o pagina securizata unde inregistrarea fiecarui detinator de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzactie online. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV/CV2).

In vederea finalizarii tranzactiei in conditii optime va trebui sa furnizezi:

  • Numele posesorului de card
  • Codul cardului (cele 4 grupe de cifre mentionate pe fata cardului, fara spatii)
  • Data expirararii cardului
  • Codul CVV (ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura)

Tranzactiile se vor efectua in lei, indiferent de cardul tau, in conditiile agreate cu Banca emitenta a cardului tau. Pentru efectuarea tranzactiei pe site-ul nostru, nu se percepe niciun comision suplimentar. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele iCard AD. Site-ul nostru nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul tau.

In functie de disponibilitate produsele pot fi:

  • Nu exista cantitate disponibila - Produsul nu este disponibil in stocul din depozitul nostru si nici in stocul furnizorului.
  • Reduceri! - reprezinta recomandarea noastra pentru produsele cu cel mai bun raport calitate pret din produsele comercializate de noi din aceasta categorie.
  • Promo - produsul beneficiaza de reducere de pret, la aceste produse nu se mai ofera alte discount-uri.
  • Nou - produsul a fost adaugat pe site in ultimele 15 zile.
  • Refurbished - a aduce un produs vechi sau deteriorat – returnat anterior- producătorului – la o stare complet funcțională și un aspect îmbunătățit asemănător celui nou.

Retur produse

Pentru a returna produse te rugam sa urmezi pasii de mai jos:

  • 1. Citeste termenii si conditiile aflate mai jos in care se pot returna produsele
  • 2. Completeaza formularul de retur si astepta sa fii contactat de colegii nostri
  • 3. Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur te rugam sa trimiti produsele prin intermediul unei firme de curierat fara ramburs la adresa indicata de colegii nostri in raspuns.
  • 4. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri

Termeni si conditii

Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Iti recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat;

Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii Restore.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului. Restore.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care Restore.ro nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta). Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale.

Exceptii:

Exceptiile privind dreptul de retur (nu se accepta returul lor) sunt enumerate exemplificativ, fara a ne limita la urmatoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):

1. Licente software (din aceasta categorie fac parte si produsele ce detin sisteme preinstalate)

2. Extensii de garantii etc.

3. Casti intraauriculare

DE RETINUT!

Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura.

Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la firmă de curierat in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Modificarea datelor de facturare de pe persoana fizica pe persoana juridica se poate solicita in termen de maxim 48 h de la intrarea in posesie a produselor. Termenul de solutionare este de pana la 30 zile lucratoare. Se pot modifica doar facturile care au chitanta eliberata de catre firma de curierat pe persoana juridica. Facturile eliberate la sediu nu se modifica

Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri, trebuie returnate si acestea. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.

Deoarece nu se poate stabili cu exactitate valoarea diminuarii contravalorii urmatoarelor produse acumulatori, baterii, incarcatoare, cartuse imprimanta, folii de protectie, etc., acestea se pot returna doar sigilate.

Nu se va accepta returul produselor care au conturi/parole active setate de catre client.

Pentru orice sesizari si reclamatii va rugam trimitеti un mail catre - office@restore.ro

Service & Garantii

GARANTIA PRODUSELOR

Produsele comercializate de magazinul online - Restore.ro provin de la furnizori, distribuitori oficiali sau direct de la producători. Dacă sunt de la producători oficiali, aceștia pot beneficia de o garanție națională menținută de punctele de service autorizate ale partenerilor sau producătorilor Restore.ro..

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garantie este de 12 luni pentru produsele de folosinta indelungata si intre 0-12 luni pentru restul. Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile.

In cazul certificatelor de garantie emise de producator / importator, produsele beneficiaza de garantie in retelele de service ale acestora, in centrele mentionate explicit in certificate; produsul reclamat defect poate fi prezentat direct la cel mai apropiat centru de service prevazut in certificat. Aceasta unitate de service va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei;
Conditiile de acordare a garantiilor, in acest caz, pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale acestora, la nivel national. Totodata, Restore LTD raspunde privind garantia legala de conformitate, in calitate de vanzator conform prevederilor legale. In cazul in care durata medie de utilizare a unui produs este mai mica de 2 ani, garantia de conformitate se reduce la acea perioada.

Termenii si conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legale: ordonanta Guvernului nr. 21 / 1992 privind protectia consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora. Perioada de garantie este mentionata in certificatul emis de producator / importator / vanzator si incepe sa curga de la data inscrisa in factura de achizitie; de asemenea aceasta perioada este confirmata si de certificatul de garantie aferent facturii fiscale emis de Restore.ro.

Durata termenului de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care s-a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate sau s-a predat produsul persoanei desemnate de catre acesta pana la data aducerii produsului in stare normala de utilizare, respectiv data notificarii in scris in vederea ridicarii produsului sau predarii efective a produsului catre consumator.

Produsele de folosinta indelungata (acele produse complexe, construite din piese si subansambluri, proiectat si construit pentru a putea fi utilizat pe durata medie de utilizare si asupra caruia se pot efectua reparatii sau activitati de intretinere) defectate in termenul de garantie legala de conformitate, atunci cand nu pot fi reparate sau atunci cand durata cumulata de nefunctionare din cauza deficientelor aparute in termenul de garantie legala de conformitate depaseste 10% din durata acestui termen, la cererea consumatorului, vor fi inlocuite de vanzator sau acesta va restitui contravaloarea produsului respectiv. Drepturile conferite in baza garantiei comerciale sunt in conformitate cu prevederile legale. Aceste drepturi legale nu sunt afectate prin garantia oferita.

Operatiunile efectuate de service in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate; aceste documente devin parte integranta a certificatului de garantie.

Termenul maxim de solutionare este de 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. Dupa aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la Service sau puteti solicita expedierea acestuia prin curier.

Reparatiile in perioada post garantie pot dura intre 10 - 90 zile. Clientul trebuie sa isi dea acordul in scris, fara echivoc, in termen de 48h de la comunicarea costului de reparatie.

Aducerea la conformitate se poate efectua prin:

  • depanarea / reparatia produsului;
  • inlocuirea partiala sau integrala a produsului;
  • inlocuirea cu produse cu perfomante cel putin similare / egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau inlocuit cu acelasi model;
  • returnarea contravalorii produsului in situatia in care reparatia sau inlocuirea nu sunt posibile;

Responsabilitatile clientului

Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:

  • s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat;
  • numarul de serie al produsului (S/N - "serial number", IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
  • sigiliile pentru garantie au fost rupte sau schimbate;
  • produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, rugina sau prezinta urme utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, setari si instalari incorecte, virusari, rescrieri de BIOS, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, etc;
  • incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / masurilor de securitate uitate sau pierdute.

PROCEDURA TRIMITERII PRODUSELOR IN GARANTIE

Produsele aduse sau expediate in atentia departamentul de service trebuiesc sa fie complete, sa contina toate accesoriile (recomandam sa fie aduse / expediate in ambalajul original sau un ambalaj adecvat) si insotite de o copie a facturii fiscale de achizitie, a certificatului de garantie original al producatorului / importatorului, precum si o copie a certificatului de garantie emis de Restore.ro care insoteste factura sau este transmis online, via email, clientului.
Produsele care necesita acordarea garantiei pot fi expediate la adresa: Bulevardul Iuliu Maniu, nr. 7, corp A, parter, sector 6, Bucuresti.

MENTIUNI IMPORTANTE

  • Pierderea certificatului de garantie, precum si deteriorarea, stergerea sau pierderea etichetei care contine datele de identificare ale produsului (S/N, IMEI etc.) pot duce la pierderea garantiei. In cazul in care nu ai primit alaturat facturii sau pe email certificatul de garantie aferent acesteia emis de Restore.ro il poti solicita oricând la adresa: https://restore.ro/contact-us. Pentru a va retrimite certificatul de garantie este necesar sa ne comunicati: numar factura, titular, adresa de mail.

In cazul foliilor de protectie pentru telefon (indiferent de materialul din care sunt confectionate) garantia se acorda doar daca produsul a fost montat intr-o unitate GSM autorizata.

Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse / pierdute in timpul operatiunilor de service. Va recomandam realizarea de back-up periodic.

Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 6 luni de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate (conform dispozitiilor Codului Civil).

ATENTIE!

Produsele se trimit in service doar daca ati completat formularul de mai jos.
Garantia produselor nu este transmisibila. Restore LTD are obligatie contractuala doar fata de titularul facturii de achizitie.

Reclamatii

Acordam atentie parerii si intrebarilor tale si incercam sa fim cat mai rapizi in ceea ce priveste procesarea solicitarilor pe care le primim.

Dacă aveți o problemă cu comanda, cu produsul, cu documentele (garanție, factură etc.), ne puteți scrie aici sau prin e-mail: office@restore.ro

Termenul maxim de raspuns a unei reclamatii este de 72 de ore. Sesizarile se pot depune DOAR ONLINE.

CUM COMAND?

Comenzile ONLINE au PRIORITATE si garanteaza preluarea corecta a datelor de facturare si livrare.

I. Online

Pentru a comanda online trebuie sa iti creezi un cont pe site-ul Restore.ro daca nu ai deja unul.

Pasul 1

Dupa ce ai ales produsul pe care il doresti apasa pe butonul "Adauga in cos". Produsul va fi adaugat in cosul tau de cumparaturi.

Pasul 2

Pentru a vedea ce produse ai selectat apasa butonul "Cos".

Pasul 3

 Dupa ce ai adaugat toate produsele pe care vrei sa le cumperi apasa butonul "Cos", iar apoi daca vrei sa finalizezi comanda apasa "PLASATI COMANDA".

Pasul 4

 

In noua pagina care se va incarca iti va aparea optiunea "CONFIRM COMANDA". Apasa acest buton si comanda ta gata.

  • daca nu te-ai logat inainte de a incepe cumparaturile ti se va deschide o noua ferestra in care trebuie sa introduci adresa de e-mail si parola;
  • daca esti deja logat trebuie doar sa introduci datele de contact care vor fi folosite pentru a lua legatura cu tine si pentru a-ti fi livrate produsele ulterior.

II. Prin e-mail

Poti comanda produsele preferate si completa formularul de contact de pe site: https://restore.ro/contact-us

CUM PLATESC?

1. Numerar (la birou de curierat sau la livrare)

  • Se platesc produsele in momentul ridicarii de la sediu sau curierului nostru (in cazul produselor livrate in municipiul Bucuresti). Produsele livrate in Bucuresti se pot plati doar numerar (nu se poate plati cu cardul).
  • Se platesc produsele curierului care livreaza impreuna cu taxele de livrare incluse in valoarea facturii.

2. Ramburs

3. Plata prin Card

Online pe site-ul Restore.ro

  • Se pot efectua plati online cu cardul (personal sau al firmei);
  • Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA si MASTERCARD;
  • Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzactii;

 

Pentru finalizarea oricarei tranzactii trebuie furnizat:

  • codul cardului (toate cifrele de pe fata cardului, fara spatii);
  • data de expirare;
  • ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura ta.

OPTIUNI DE EXPEDIERE

Produsele comercializate de catre seller sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.

Toate produsele sunt livrate în ambalajul original al producătorului sau în ambalajul nostru de marcă.

Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.

Livrare gratuită în țară pentru comenzi de peste 499 lei., În termen de 4 kg si în cadrul firmelor de curierat.

*IMPORTANT!

Livrarea produselor se face pana in fata imobilului casa / bloc. Clientul are obligatia de a se asigura ca, la data livrarii, exista persoane desemnate pentru a primi produsele.